Monday, December 15, 2008

Aku adalah Aku

kadang2 kita terfikir, ape org punye pendapat pasal diri kita. aku selalu confius sebab macam2 anggapan orang yang aku dengar. especially dari pihak2 tertentu yg x kenal aku secara mendalam. chewah~!

aku penah dengar diorng kate aku ni pelik. yeke aku pelik?aku x rase pun yg aku ni pelik! adakah mereka kata aku pelik sebab ada masa, aku buat muke slumber badak ibarat org yg xde perasaan dan adakala aku gelak sakan bile dengan org2 yg aku sekepala.

fyi, aku memang suke gelak. teringat bende lawak pun aku boleh gelak. nasib la kalo ade org kate aku gila. hahahaha!! tp aku hepi je dengan life aku sekarang. cuma ade orang kate 'farah, ko kne selalu senyum, senyum tu kan sedekah' adakah aku seorang yg susah senyum??

aku x penah sedar pun bende ni. sebab, bila aku tanya salah sorang insan yg rapat dengan aku(rumate aku), 'azi,ada org kate, aku susah senyum. yeke??' azi kate, 'ha??yeke??yg aku tau, ko ske gelak!'

dengan itu aku jawab kt azi 'tau xpe!tp ko lg ske gelak dari aku.skit2 gelak!aku jangkit ko la ni' pas aku ckp gtu, azi pn gelak lagi.. adei~!

tp kan.. biar la ape pn org kate.. AKU ADALAH AKU. mane yg aku rse betul dan selesa pada pandangan majoriti, aku akan kekalkan dan mana yg negatif pada pandangan majoriti, aku elakkan. sesungguhnya yg baik itu datang dari Allah dan yg buruk itu datang dari diri kita sendiri.

sekian, terima kasih~!peace!!

No comments: