Saturday, December 27, 2008

Cuti dah abis.. selamat pulang ke kampus!

esok aku akan pulang ke kampus. banyak urusan yang perlu diselesaikan. antaranya:

-sinopsis aktiviti biro-submit sebelum 1 jan.
-iced '08
-emansipasi
-urusan pendaftaran kursus bagi semester 2 sesi 08/09
-ambil moto di pejabat pos bandar baru bangi
-dan beberapa lagi program atau aktiviti

dgn bermulanya semester 2 sesi 08/09, maka sudah masuk 4 semester aku bergelar penuntut di upm. banyak liku2 yang telah aku tempuhi dan bakal juga aku tempuhi. azam untuk tahun 2009 yang bakal menjelma, aku mahu menjadi lebih baik dr tahun2 sebelumnya. memperbaiki kelemahan diri dan juga meningkatkan keputusan peperiksaan untuk semester2 seterusnya. semoga aku dan kalian semua dirahmati dan diberkati Allah.

dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU HIJRAH DAN TAHUN BARU MASIHI. semoga hari ini lebih baik dari hari semalam.

sekian...

No comments: