Friday, January 23, 2009

terima kasih~!

semalam aku dan rakan2 yg lain telah dijemput untuk makan satay di court badminton L6. undangan itu dibuat oleh budak2 laki. dengarnya, mereka yang mendapat scholarship JPA, sama2 kumpul duit dan beli satay untuk menjamu kawan2.

waktu aku tengah meeting dgn eksekutif program, aidil call, suruh ajak budak2 perempuan bspt g court L6 utk makan satay. mula2 aku blur jap, apasal tibe2 cm ade party? birthday sape? pas abis meeting ktorang pun rmai2 g sne. ade la dalam 9 org. mule2 segan gk, sbb ramai gle org! dan majoriti adalah lelaki. ade juga sebilangan kecil perempuan tp dalam 5,6 org cmtu. dengan rasa malu yang semakin berkurang, kami pun ambil satay tu dan makan dengan laparnye. (esp aku!) murah rezeki korng belanja aku mkn, tym tu aku mmg tengah lapar tahap sederhana. hehe!! sbb aku x mkn nasi lg untuk petang tu.

makan2 sambil borak2.. pastu bile dh kenyang dan org pn cm nk kemas2, ktorng cpt2 abiskan makan dan beredar. sebelum tu, sempat gk pesan kt diorang spy sampaikan ucapan terima kasih kami kepada sape yg belanja. semoga murah rezeki orang yang belanja kami tu..

thanx a lot!
p/s: aku mmg kenyang dan makan dengan berselera. hehe!! sori kt suri, azi, ika, kecik sbb x ajak korang. bkn ape, aku igtkn anjuran bdk2 lelaki bspt, tu yg x berani men ske2 ajak. ampun ya kwn2.. =)

2 comments:

Anonymous said...

per sory2...belanja r satay gak..huhuh

Farah Abdullah said...

tgu aku kaya, aku belanja. wokeh? hehe!!