Thursday, February 19, 2009

brothers~!

salam..

dh lame x balik rumah. rindu sgt2.. kalo tensen, mesti igt rumah. skrg pn rse sedey n sumtimes cm nk nangis pn ade ble baca entry kwn2 yg cte psl kerinduan diorng kt family.

saya faham perasaan itu. kwn sy yg plg baik adlh adk2 sy sndri. mmg kt rumah selalu gaduh. esp, anip. oh, sumtimes i can't stand wif him anymore. anip ganas! bajet aku ni lelaki. ske hati nk tumbuk2 org. dgn anip gk, kdg2 aku jd cm budak2. org mesti weird ble tgk action aku kt rumah. lg2 kalo fight dgn anip. me,21st year old with a boy who is 14th year old.

aritu cl rumah, borak2 ngn anip:

me: nip, tgh watpe?
anip: xde watpe, tgk tv.
me: cte ape? xde homework ke?
anip: cte perang2 kt astro. homework dh siap.
me: blaja cmne?
anip: ok je, mcm biase. (tbe2) akak, aku beli BESTA baru.
me: bwt pe bli baru? yg dlu kn dh ade
anip: tu yg mandarin n bi je. yg ni ade banyak bahasa. lg byk function.
me: oh, ske ati ko la.. keje abiskan duit ayah je.
anip: mane ade, tu utk belajar la.

anip2.. ape2 je la. jaga diri, jgn mkn byk2 nanti makin gemuk!!

fik pulak:

fik: kak, aku kt JB ni.. ko nk aku crikan jacket ladies yg ko cari aritu tak?
me: ha.. cari la, kalo ade, blikan tau.
fik: ok, nti aku try mms gmbr nye kalo aku jmpe.kalo ok, aku bli kan.

beberapa jam pastu, aku cl balik

me: jumpe x jacket tu?
fik: mcm ade, tp aku nmpk dr jauh je. pastu dkt dgn area brg2 dalam pompuan r, segan aku!
me: ala.. hampeh r. tu pn nk malu. erm.. xpe la

fik is my bro n gud fren. he's a good listener. always sharing our probs together. although im a girl (girl lg ke?) and he is a boy (boy lg ke?), we can be a good listener btwn each other.

p/s: ki, jgn keras sgt dgn org. lembut2 la cket. rilek2 je. bwk kete jgn laju2. jgn selalu sgt merayap. keje ngn ayah elok2. jgn bikin serabut.

i miss u all...


fikri


hanif

4 comments:

Bro Framestone said...

nie eks rindu la nie ek..dh terubat lum rindu tue

Farah Abdullah said...

yup rndu! nk balik! huhu

Bro Framestone said...

balik la huhu dah balik lum nie

Farah Abdullah said...

bz3.. tgu x bz baru balik. huhu..
mebi next week lor