Tuesday, March 17, 2009

shopping bersama azie...

pagi sabtu yg lalu..
eheh.. aku dan azie plan utk ke jalan TAR dan sogo.. niat mmg saje2 mahu window shopping..
jalan punya jalan, byk gk kami beli rupenye..
at last azie siap ckp 'wah, puas aku shopping arini'.. hahaha..
seronok shopping dgn azie.. sbb kepala blh layan punya.. taste die aku boleh masuk..
so kami pn beli ape yg kami rasa cun dan tertarik.. tol x azie? haha..
pas dh penat jalan2.. kami makan kt KFC, byk story azie.. aku juga.. by that, i can conclude that u are tough my friend!
erm.. dlm kul 5 ptg, kami pn pulang. sampai kt ktm serdang, hujan plak.. tunggu sampai hujan reda, baru la balik.. btw, aku juga rase seronok sbb dh lame x shopping cmni dgn member.. bak kate azie, 'abis duit rebate moto aku'.. =) aku juga rasa bnde yg sama, tp xpe, sekali sekala ape salahnye kan??kan?

-end of the story- =)

No comments: