Thursday, April 9, 2009

adakah saya melampau?

salam..

sejak akhir2 ini, kehidupan sy agak kurang menentu. terlalu byk assignment yg perlu sy siapkan. dalam waktu yg sama, sy mendapat tahu sy telah diberi satu jawatan besar dalam kolej. tetapi sy telah menolaknya atas alasan yg munasabah. mungkin ada yg tidak puas hati dgn keputusan sy, tp sy sudah nekad dan itulah keputusan sy.

penolakan yg kedua ialah apabila sy tidak menghadiri interview pembantu universiti. sy tahu ade yg marah dgn sy tp sejuta kali maaf, kerana mmg tidak dpt dielakkan. sy bukanlah jenis yg lepas tgn dalam hal pelajaran. assignment yg berlambak tidak sepatutnya sy tinggalkan begitu shj kepada rakan yg lain. selama ini sudah cukup sy menyusahkan mereka. esp azie, sori azie.. aku byk ssh kn hang. sampai hng tensen dgn chinese grup BRM tu. kali ni, sy x mau sshkan org sbb assignment. rasanya sy sudah cukup berkhidmat dgn kolej, sy penat. itu yg sy mampu ckp. sudah lama sy jaga hati org, tp adakah org kisah akn hati sy? masalah yg sy hadapi? cukuplah.. sy bukan pelajar genius apatah lg handal. sy tahu setakat mana kemampuan diri sy. tlg lah jgn paksa dan mmg sy tahu keputusan ini semua agak mementingkan diri. tetapi, ketahuilah adakalanya kita perlu fikirkan kepentingan diri sendiri drpd kepentingan org lain. SAYA SAYANG DIRI SAYA... itu yg mampu sy katakan tika ini.

maaf andai ada yang terluka dengan apa yg telah saya lakukan..

exam FINAL kian menghampiri kita.. gud luck dan semoga dpt menjawab dgn tenang kpd semua.. doakan sy dan kita semua berjaya.. amin.

No comments: