Thursday, July 23, 2009

disaster

salam..

wah2.. penat2.. disaster! baru abis presentation utk subjek isu2 semasa perniagaantani. vass gtu! bru lepas mintak sedekah kt timb dekan. sengal~! aku x suke bab mintak2 duit nih. senget la.. aiya.. malu3.. tp dpt gk. seb baik! dh ler kne tanya mcm2, mau je aku nk cabot lari. aku bukan tahu mana bab2 lain, gle r nk kelentong. farid oh farid! ko jgn ler kelam kabut sgt beb. cool sudah.. ko kabut, buat org bengang. dlm bengang, confirm kne kutok. dh kne kutok, mmg kne gelak. erm.........

assignment dh ler berlambak. tiap2 minggu kne anta report. kne present. ala..... x bestnye! nk balik rumah la. bosan betol, tdo pn x lena. hampir tiap pagi kelas kul 8. wuaa.. ngantok!!

jom2, sabtu ni g free kan otak afta ladang. kte shopping2! erm.. lame x shopping. kan kan? pastuh kata nk g downtown. jd ke tidak? erm... tdo pun sedap gk nih. seb baik dh mkn awal2 td, kalo x, lagi haru aku dibuatnya. ye aku mmg kuat makan. wutever!

jom tdo sebentar bersama mr turtle! kul 3.30 ni ade dicussion pemasaran perniagaantani plak. farith dh sibuk tanya ble nk discuss. baik en farith, kte discuss ptg ni. kul 5 nk jumpe dekan lak. mintak duit lg! ntah jd ke x.. juz wait n see!

ok daaa...

No comments: