Wednesday, July 8, 2009

stress??

salam

okeh minggu ni adalah minggu pertama aku dan kengkawan len melangkah ke sem baru. utk aku, aku dah sem 5. bermakna aku dah super senior! ceh2.. tp knp ade gk budak2 yg igt aku bkn senior? igt aku junior? wah x blh blah!

berbalik pada sem baru aku, hal2 key in subjek cm bese r, kalo xda masalah x sah. aku bengkek beb! lagi2 utk subjek ppt 4202. mula2 igt xnk amik, alasan?? x nk amik ngn lec foreigner (name die abdullahi farah ahmed). ni mmg kes mengada. ok aku salah! setelah bincang itu ini, decide nk masuk gak kelas abdullahi farah ahmed tuh. pe kes? nama cm nama aku ngn nama bapak aku? tp die laki! apsal ade nama farah?? ish2.. k xpe2.. dh semangat2 aku nk key in, dan minda kembali normal, tibe2, kuota penuh! senget tol!

masuk kelas ppt 4501. tp........ jadual aku, pack oi! lecture 3 jam stret pastuh trus g ladang! igt aku superman? nk men terbang2? owh tidak.. aku cekalkan hati. perut lapo aku tahan gk. (baru td berlaku) tibe2, budak2 ni bgtau kelas abdullahi tu dh bukak kuota. okeh, sok aku nk try naik admin fak pertanian lg sekali. xleh nk key in sndri sbb aku amik 19 crdt hours sem ni.

ape2 pun, bersedia utk menghadapi assignment yg confirm akn berlambak! sem ni akn dipenuhi dgn subjek2 yg mengkehendaki penuntut2nye utk membuat assignment dgn lebih komited! yeah! komited gtu.. uwek~

mlm ni secara rasminya aku akn jd mantan mtm k16. haha.. kwn2 mtm yg bru, selamat bekerja ye! aku dh pencen. smlm aku dok usha mtm bru buat rehersel utk mlm watikah. pastuh jumpe lak si farid. sori farid, aku x g meeting family day permatani! hehe.. byk lg mslh family day rupenye. jumpe adam, cte psl qkp lak. eh byk plak story dh. niat aku nk mengusha dan borak2 dgn mantan je. mcm2 cte plak kuar. jumpe keon, cm bese, byk gle story. tgh kecoh2, terpegang chewing gum bwh kerusi tempat die ddk. (ntah makhluk mana yg buat! x senonoh!) tp aku x mampu buat pape melainkan berdekah dgn azi. maaf en khairulfadli. heheh..

okeh tu je.. daaa...

6 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

uit jgn le stress mcm akuuu T___T

gudlak sem baru ni senior~!!!

Farah Abdullah said...

pani: waaa.. aku stress! betul ckp ko, luar nmpk len, dalaman? uh! emm.. cool2.. huhu

DilOt said...

kelas aku skang lgla...mmg semua 3 jam...xde 2 jam..semua subjek...

otak mmg tepu..jalan terbaik...keluar...xpun balik awal..hehe....

Farah Abdullah said...

dilot: ko stadi lg eh? huhu.. gud luck ek!

hanihani said...

chaiyok2!!
sem baru bermula tapi memasing dah di landa stress...huhu
same wit me...stress!
banyak gile keje nak setel...sampai taktau nak mulakan dari mana....wawawa...ibu..tolong!!

Farah Abdullah said...

hanisa: chaiyok2! gud luck! ;)