Sunday, August 30, 2009

ini cerita kami

salam

hari ini aku kembali menaip di blog yg makin bersawang ni. maaflah, masa utk membebel di blog agak terhad dan kekurangan idea utk menaip serta merapu.

now, aku kat rumah, cuti sempena 31 ogos ni. ijat ajak balik, aku pun on je~ boleh buka puasa best2..

sepanjang 5 sem aku kat upm, baru ni aku buat benda yg mungkin agak nakal bg mereka yg baik lagi bertatasusila. ;) yati ada request, "farah, nanti kau cerita apa kita buat mlm ni kt blog eh?" ok, now aku cerita.

1st sahur, kami sahur kat luar. ceritanya cmni..

petang tu pegi interview penternak kambing kat puchong. alang2 dah keluar kan, xkan nak sewa kereta utk beberapa jam je. x syok r kan.. so, decide g jusco equine park, shopping sampai penuh troli. satu troli tu bukan aku sorang, tapi barang utk 5 org. shopping utk ramadhan la konon-kononnya.

perjalanan diteruskan ke kl. spesifik lagi, dataran merdeka. x tahu jalan ke sana, berani punya pasal, redah je la. ikut signboard dan main agak2. at last, jumpa gak. sampai sana tengok2 sekeliling. ramai gak yg lepak2 dgn family, so xde la cuak sgt. kalau semua muda mudi, agak gerun la. dah bergambar, mengusha, amik feel, kami gerak pegi downtown kat cheras.

sampai sana, solat isyak dulu sebelum nak melagha beli barang. tawaf beberapa kali kat sana, capai 2,3 barang. cth barang, t-shirt, gelang, seluar tido. hehe.. dah penat tawaf, lepak minum air. pastuh, pusing2 ntah mana. aku x sure sgt, aku dengan aida dah hanyut melayan tidur. nasib baik kami ada driver yg begitu berdedikasi lagi cekap iaitu syila. hehe.. si yati peneman driver yg komited. azie, tukang lapor aktiviti kpd ehem2 nya. laporan yg diberi oleh azie itu juga telah menyebabkan beberapa jejaka berasa risau. haha.. thanx for those who being concern. tu la korang, kitorang dah ajak, mcm2 alasan korang bagi. last2, ktorng nekad, korang risau pulak. wutever~

dalam kul 4 lebih camtu, sampai serdang dan sahur. after sahur, kaki syila sudah sakit. baru la aku take turn jadi driver. hehe.. kul 5 camtu, sampai kolej. penat tapi syok! ;)

sekian, jom tgk gambar...




ok daaa~

2 comments:

Ahmad Liwauddin bin Mardi said...

ish.. bnyknyer... jgn mmbazir yer...

Farah Abdullah said...

not membazir la.. tat is keperluan. huhu