Wednesday, February 10, 2010

cerita kedai kopi vol 1

salam

sudah lama aku biarkan blog ni tanpa apa2 khabar berita. (ceh, mcm la femes kan~)
ok2.. cuti mid sem dah menjelang tiba. ramai yang teruja nak balik kampung halaman masing2. lagi2 budak2 chinese. aku rasa sekejap je dah pertengahan bulan dua.

test 1 semua dah setel. markah utk 2 paper dah pun dapat. ;))

untuk sem ni, macam2 aku dah buat. yes, agak busy. sabtu, bangun pukul 6.30 pg cmtu, pergi berniaga kat Pasar Tani MAHA (under subjek Keusahawanan Perniagaantani). memang malas nak bangun pagi, tapi bila dah lama2 aku rasa ok je. memang kat pasar tani tu panas. tapi kitorang enjoy. siyes enjoy beb. ha.. kepada sape2 yang rajin, turun la pasar tani setiap hari sabtu. jam 8pg-12 tgh hari.

semalam plak kami budak2 BSPT sambut birthday semua insan2 yang lahir bulan febuari. ade 6 org actually (tapi acik arif xde). hehe.. after dah setel semua, aku lepak2 dgn yati, syila, rai, harith, fendi, syahid dan che ding. fendi main gitar dan syahid nyanyi. power2.. bangga aku jadi kawan korang. haha.. yang lain mcm biasa, tukang menyumbangkan lagu. btw, thanx to fendi and syahid! **touched** ;))

err.. ape lagi nak cerita?? hah duit aku pun laju je mengalir sebab sem ni kitorang memang kuat gila berjalan dan menghiburkan diri dengan macam2 aktiviti. almaklum, nak spend masa dgn kosmate utk last sem ni (insyaAllah). apa2 pun, enjoy! ;))

balik rumah nanti aku upload gambar2 kat pasar tani. wireless kat kolej memang cam hampeh.

k la tu je.. daa~~

No comments: