Friday, February 26, 2010

F.R.I.E.N.D.S

terlebih dahulu, aku nak ucapkan salam maulidur rasul kepada semua. ;)

back to our topic,

what friends for?

masa susah? masa senang? atau pada bila-bila masa sahaja??

aku simpati dgn kau sebab kawan kau buat mcm tu kat kau. aku hanya mampu mendengar dan maaf kerana aku tidak mampu berbuat apa2. aku tahu kau tertekan, kau sedih dan segala macam perasaan ada dalam diri kau waktu itu. kadang kala sukar untuk kita memahami orang lain dan orang lain juga sukar untuk memahami kita. itu semua dugaan dalam persahabatan. perkataan sahabat itu mungkin bermakna bagi sesetengah orang dan mungkin tiada apa2 makna mendalam bagi sesetengah orang juga.

we share our laugh and tears,
doing our best to be the best.

ni antara rangkap yang pernah aku nyanyikan waktu sekolah dulu. x sangka aku ingat lagi.

maka, hargailah kawan anda seadanya.
sememangnya sukar untuk kita mendapatkan orang yang faham akan keadaan diri kita, tetapi kawan yang baik, akan lebih memahami.

FRIENDS
the person who can be your crying shoulder + the person that u can rely on.

4 comments:

aWaLLiWauDDin said...

hehehe... tp aku ni kwn yg baik kn? hahahaha

FARAH ADILA ABDULLAH said...

haha.. baik la jugak..

aWaLLiWauDDin said...

elee.... mcm xikhlas je ckp...hihihihihihi

FARAH ADILA ABDULLAH said...

haha.. ikhlas la weh