Tuesday, March 30, 2010

bengang tapi aku try cool, stress pun ye! mcm mana tu??

salam

stress weh!!!
banyak betol keje nak kne buat!! adeiii...
ko plak suka2 suruh aku merempit g tempat tu. dah la jauh. aku bkn nak kata aku manja ke hape. kalo awek ko yg bwk moto, ko tau plak nk care kan?? tapi sebab aku, suka hati ko. sampai aku keluar statement 'ko jwb dgn mak aku kalo pape jd kt aku, aku sorang je ank pompuan mak ayh aku' terkedu ko kan?? poyo lebih. kt awek konon tunjuk concern. risau tgk pompuan bwk moto. tym aku, terbalik plak ko ckp. mmg la.. aih xpe2... aku sabar nih. kalo aku x sabar, semalam aku dh meleleh air mata dpn ko tau x!! dah r tensen nak pk mcm2 hal. ko bg statement mcm tu. kasar2 aku pun, aku stil pompuan la weh! jiwa aku pn sensitip! sengal!

ok farah! do ur best! cool suda..

ok babai.. wish me luck!!
fuh lega...

p/s: maaf kalo ko bce blog aku dan ko terasa.

4 comments:

epol said...

ko tuju kat aku ke?? huuuuuuuuuuuu T_T

Farah Abdullah said...

mestila bukan.. huhu

Aida Batrisya said...

compem dak tu xbc punyer..die bkn type yg bc blog2 nih..
sabo jela cik farah..
nway,smuenya dh berlalu..alhamdulillah..:)

Farah Abdullah said...

aida: ya, sume dh setel! mau nk menangis aku aritu. aih!