Sunday, December 12, 2010

Larian Serentak

Salam


Selamat hari Ahad! Haha. Apa cerita hari semalam? Al kisahnya kena berlari. Eh xde lah berlari sangat pun. Jalan je lebih. Konon-konon yang muda kena berlari, tapi yang muda ni pancit. Stamina down. Hampeh gila. Bila ingat-ingat balik, aku rindu zaman kat PLKN. Peh body memang fit. Stamina mantap. Aku suka! Tapi sekarang, setakat berjalan tu ok ler. Nak suruh berlari? Surrender! Dah sangat sangat jarang bersukan. Looser lagi. Tapi xpe, asalkan dapat sijil. Kira orite lah tu. Larian Serentak 1 Malaysia beb. Jangan main2. Hak2. Poyo.


Lepas tu merayap pergi Pasar Malam kat Bangi. OMG!! Banyak gila tudung cantek lagi murah!! Mula la kan nak rambang mata. Oh perempuan-perempuan! Beriye aku nak save, lagi aku sudah terbuang duit. Eh tapi x pe, aku rasa berbaloi. Bukan senang mau dapat yang lawa lagi boleh tawar sampai dapat murah. Eheh! Syok!


sebelum larian

selepas larian. DONE!


pssst: Tiap-tiap hari pergi kerja, mengadap PC yang amat lembap. Aku benci. Melambatkan kerja aku. Damn! Aku x suka tahu x! Keadaan pun boleh jadi huru-hara. Entah apa-apa. Tengoklah satu hari nanti. *Thinking about my future* (kan best kalau belajar je, mak ayah consider lagi apa yang kau nak. Sekarang kena cari sendiri. X best nya. hmmm)

No comments: