Saturday, December 25, 2010

Sesekali berpoya-poya

Salam

Yihaa kembali ke tempat asal. Menghabiskan saki baki cuti yang tinggal 2 hari. Jumaat-Isnin weh! Syiok!

Last week was blast. Rabu. Lepas kerja, aku dan Azie pecut ke Bangi, pick up Nad dan melantak kat Village View. Kenyang! Alhamdulillah. Khamis. Lepas kerja, dengan Azie jugak, pecut ke Alamanda. Tengok wayang, Gulliver's Travel. Syok jugak. Pastuh melantak KFC. Sampai rumah dekat 11 malam. Aku rasa macam keluar dari sangkar. Sebabnya tiap-tiap hari aku buat benda yang sama. Bila sesekali dapat berjimba memang seronok. Lagi2 dengan kekasih hati (jangan salah paham, im not lesbo! Wahaha). Pagi Jumaat, lepas drop Azie kat LRT Sg Besi, pecut ke Serdang. Teman Cik Bedah register master. Congrates Cik Bedah. Cita-cita kamu untuk buat master tercapai jugak. Move forward okeh! Setel semua, pegi amik moto kat Pejabat Poslaju Bdr Baru Bangi. Peh seronok jugak merempit. Dah lama aku x merempit jauh macam tuh.

Setel segala urusan, baru pecut laju balik BP. Hai leganya dalam hati. Alhamdulillah safely arrived. Hah, dekat BP Mall ade sales. Sales untuk pakaian dalam wanita. Ahaha.. Murah2. (saje aku nak bg Cik Bedah jeles) Dah, tu je. Merepek banyak2 kang bosan.


 

Ok bye!

4 comments:

KizZ said...

Sesekali berpoya-poya memang okay..hehe...release tensen la katakan..


Jom sini,
SHE is older than HIM,anda rasa?

Farah Abdullah said...

kizz: yup2.. release tensen! :)

adia said...

jeles siot ngn bdk master..grrr..lme x proses dorg apply tu ek..

Farah Abdullah said...

cpt2 apply cik adia. blh msuk bln 7 nti. start ur proposal now! :)