Friday, March 25, 2011

Kau dah kenapa?

pagi tadi otw aku pegi UTHM chek bedah call. ni conversation aku dgn dia:

R: oii ko kt mana tu?
F: dlm kete. knp?
R: ko apsl deactivate FB ko?
F: hahaha saja. nanti aku aktif kan balik la.
R: hape da ko ni.
F: eh ade lori terbalik!
R: isyy dah2 bwk kete elok2.

keh2. eh bukan aku yg drive. adik aku. baiklah aku kena aktifkan balik. tapi best juga deactivate FB ni sebanarnya. knp best? kau org try buat. nanti kau orang tau feel dia cmna. kah2. *sengal*

cik radio dan cik kepoh. kalo bertemu boleh biol.


cerita semalam:

mesej masuk.
B: ko watpe?
F:aku nak semayang. knp?
B: ok2, smayang dlu nanti aku cte.
F: ok.

pas semayang.
F: knp dey?
B terus call.
B: kahkahkah..(bengong gelak)
F: kahkahkah jugak. (aku cm tau apa yg dia nk cte)
B: weii apa kebenda ni r. bla3
F: gle ko. kahkahkah
B: cmna r?
F: best apa. aku suka. haha. istiharah la wei.
B: fuhh.. ok lah nti aku tanya S cmna.

hamik kau. konflik jiwa lagi. ahh women to be lah katakan. kau suda 23 tahun 1 bulan kan? rilex ah. chill! :)

ok dah, bye!
oit lelaki2 di luar sana! pegi sembahyang jumaat okeh.

No comments: