Saturday, September 7, 2013

Mari makan kerepek #1

Apakebenda tah macam2 hal. Adakah perempuan diciptakan sangat complicated atau lelaki yg susah mahu faham perasaan perempuan? eh tapi adakah perempuan faham perasaan lelaki? Hah entah. Aku pun tak faham. Communication barrier mungkin. Adakah pakar2 komunikasi tak pernah gagal berkomunikasi dengan manusia?

Umur 25 ni macam2 benda berlaku dalam hidup dan berlaku depan mata sendiri yg mengisahkan cerita org lain. Apa ayat aku macam tunggang terbalik ni? Gasak la.

Hal tesis aku hampir setel. Wawa dah tolong buat proof reading, alhamdulillah x banyak silap. Terima kasih wei pasal x charge apa2. Macam tau2 je aku kena bayar yuran sem ni. (Bahaha scholar mybrain dah tamat, pasal aku dah sem 5. padan muka aku. banyak main. tapi weh, buat research bapak aa susah. aku x tipu. kepala mau berdengung ah, kalau kau pregnant, anak kau mungkin bijak tapi stressful. bahaha.. memandai ah kau, farah adila). Ah merepek. ok sambung balik. Just salah grammar yg biasa macam is are were was ed ing ke apa tah tu. Biasalah aku ni kadang main belasah je. Agak2 macam kena guna past tense, aku bedal je past tense. Hoho

Hal hati perasaan, HAHA. Aku masih failed nak faham lelaki. Dan aku sendiri x tahu diri aku banyak buat silap. Bajet ah aku cool manjang. Hak ptuih Farah, kau cool manjang. Banyak juga cekadak nya. Biasa la aku kan mengada tapi x lah mengada sgt cuma kadang2 nak perhatian tapi x lah gedik hegeh2 nak itu ini eh tapi aku kan gagah. eh apa kau merepek ni perempuann? ah ok sambung lagi.  Aku cuma harap dan doa, Allah permudahkan segala urusan. Amin.

Bagus sebenarnya kawin awal, sebab kau dah halal. Tak perlu kot ambil masa lama sangat utk bercinta. Lagipun Islam dah ajar kan. Mana yg bagus tu, kau ikutlah. Apa2 pun benda yg kau rasa macam dah terpesong, dah melencong, cepat2 ingat Allah. DIA selalu ada untuk kita. Kita je selalu lupa DIA. Ok dah, aku nak sambung buat kerja entah hapa ni, arahan x jelas. pening aku. gasak ah kena bantai kat meeting Isnin nanti. Aku kan gagah lagi bajet cool. Puihh!

No comments: