Tuesday, May 19, 2009

aku Melayu...

video

saya anak Melayu..
entry ni bukan bertujuan untuk menimbulkan sentimen perkauman. 1st tym aku dgr lagu ni, siyes, bulu roma aku meremang. mcm membara gle semangat sbg anak melayu untuk memperjuangkan nasib bangsa sendiri. huhu.. aku yakin, ramai gk yg rse cmtu. tp faham2 je lah, sikap bangsa kita sendiri (termasuk aku).
same2 lah kte berubah ke arah yg lebih baik!

5 comments:

awalliwauddin said...

huhu.. dh hafal lum lagu nie? hehe

Farah Adila said...

sikit2 la.. hehe

Framestone said...

he..23x bro melayu

Harith Z. said...

ni cam terpengaruh kat kem je...

Farah Adila said...

harith: xde la.. dh lme aku dgr lagu ni. since kursus PU last year. then dgr lg kt kem ariu. smgt2!! hehe