Monday, May 18, 2009

puppy love? haha...

salam...

kdg2 aku gelak sndri bce blog kwn2 yg cte diorng punye kisah cinta zaman budak2.. dlm masa yg same, ade gk rase best, sedih.. hurm.. aku lak cmne?

okeh, masa drjh 5, aku ade ske 1 budak ni. hnsm? x hnsm sgt la.. putih, tgi, pandai! ntah cmne blh ade perasaan kt die. aku tau, rmai minat die.. haha! smpai la 1 hari, ade seorang budak perempuan menghantar surat cinta kpd nye.. then mrk pn kapel. aku? rilek je.. jeles? xde la sgt.. ntah.. lepas abis upsr, masing2 bwk haluan sndri, so aku pn lost contact dh dgn 'die'. kebetulan masa sekolah menengah, aku sekolah lain. x same dgn kwn2 masa sekolah rendah dulu. 'die' lak sbp, duk asrama. so mmg x cntct dh.

ditambah lg, aku sekolah menengah perempuan! sume perempuan. aku cm xde pk sgt pasal laki. kt sekolah agama, tuisyen, mmg jmpe laki. tp aku x pnh rse admire mane2 laki bwt mase tu. jgn kate aku x normal! aku normal okeh! haha.. dlm masa yg sama, aku msh igt 'die' lg.. dan berkawan dgn bdk2 yg aku knl kt frenster. ade la dlm 2,3 org. tp kwn je la, xpnh ade feel pn. bese la.. bru nk knl dunia.. heheh

masa form 4, tym tu aku g genting dgn interact club. ibu cl aku n bgtau 'die' call rumah aku!! mak oi.. aku terkejut! die igt aku lg ke?? then ble balik, aku cl kwn aku, mntk no rumah die. aku nk call balik. haha! gatal gk aku nih.. kwn aku pn siap men cucuk2 lg.. die kate die la yg suh 'die' cl aku wlupn 'die' segan. omg! aku x tau nk kate ape tym tu.. hepi? ye kot.. kelakar? pn ye.. gatal? no komen.. hua3..

den aku dgn braninye cl 'die'.. borak2 sembang2.. pastu kebetulan ade tuisyen utk spm mase cuti. aku join, die pn join! wa.. ketaq lutut aku jmpe 'die' sbb dh bertahun aku x jmpe. die makin taff, tgi, dan msh sweet! (sengal tol..) mslhnye, kt tuisyen masing2 snyp, men pndang2 je. tp diam! ape da.. rugi tol! haha

pastu, lost contact lg smpai la skrg.. dan aku dh x pk lg psl die. bg aku, tu zaman aku x matang.. haha! mase matrik, bru aku bljr kenal kaum lelaki. yes, mmg aku sng bergaul dgn laki sbb adk brdk aku, aku sorng pomp. tp adk brdk lain dgn kwn! kebetulan aku jenis peramah, so dgn slumber aku sembang2 dgn bdk kelas aku kt matrik (bilal, iqbal,arif,afiq,izzat jrg sbb die anti pomp!). lame2 knl, oh.. aku blh ngam la jugak.. diorng wlupn kaki stadi, tp best! hehe..

ha.. kt matrik, aku ade gk admire sorang bdk nih.. bdk kuliah aku. die tgi, pandai, x hnsm pn tp ade daya tarikan! chewah!! haha.. tp aku minat dlm diam je.. xde excited sgt smpai terkejar kejar die. dan skrg, x silap aku, die amik medic kt ukm.. hehe..

masuk u plak, ade la kisah jugak.. lg menyakitkan actually sbb waktu ni aku dh pndai fikir. boleh dikatakan hampir matang. yes, mmg sakit, ssh nk lupa. bak kate kwn aku yg mmg memahami, 'biar la farah, jgn fikir sgt, byk lg lelaki baik kt dunia ni' ok fine.. aku dh blh terima. x kisah pn. skrg ni aku terfikir, nasib baik aku x dgn die, kalo x, ape la nasib aku.. alhamdulillah.. huhu...

cmtu la kisah crush aku setakat ini.. haha! yg akn dtg, aku x tau lg.. wait n see! peace! : )

2 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

wowwww..time die col blik tu sgt sweet okkk. tp nape lepaskn peluang. rugi tol!!!

Farah Abdullah said...

a'ah tym ni bru aku rse rugi! hahaha