Monday, August 10, 2009

sports vs exam~

salam

sengal2 otot! itu yg aku rasa buat masa ni. lenguh satu badan. lama x main sport. padan la muka kan. siapa suruh malas? semalam aku wakil BSPT main utk netball family day fakulti pertanian. at 1st, memang susah bangat nak cari orang. semua kata x reti main. hurm.. nak ikutkan, aku pun dah 2, 3 tahun tinggal netball ni. tapi bila tgk BSPT xde wakil netball, sedih la jugak. so aku pun cuba cari orang. at last, dapat gk yg power2. eheh.. thanx to nisa bawak geng2 BSPT 2nd year yg power2 tuh. player yg 3rd year cuma aku, raidah, siuk wah. mai n kak imah as reserve. 3 game kami lawan dan akhirnya team kami iaitu team ZASS LAYAN! berjaya gak dapat 3rd place. x sia2 aku main, sakit badan sume. pagi tadi, bangun tido, memang sakit satu badan. paling sakit tang pinggang sampai kaki. adoyai~ adat la tu kan bila kita dah lame x main sports.

selain netball, ada gak pertandingan2 lain. futsal, ping pong, bowling dan badminton. badminton pun not bad. team BSPT iaitu team MATA KUCING dapat 2nd place. yg lain2, dapat saguhati je kot. papepun, congrates utk semua!

dalam kami bersukan, ada test la plak. minggu ni memang minggu test utk kami. tadi aku baru je abis test ppt4202:perancangan dan pengurusan projek perniagaantani. leceh r.. aku ade instinct yg aku x dapat score paper tadi. ha.. amik ko! sape suruh stadi cincai2.. erm.. its ok. i'll try to work harder 4 da next test! esok oi~ hrt3201: pengeluaran buah-buahan.

ok2.. i need to stop here. nak mandi, nak stadi. tata~

all da best to everyone! jgn main byk sgt keh! ;p


...nama team mata kucing n zass layan tu, aku yg bg, sempoi x? hehe.. team futsal lak, kangkung! tp ni bukan aku bg... ;)

No comments: