Thursday, December 24, 2009

ceritera semester 5

salam

28hb ni aku dah start semester baru. dah semester 6 dah oi. super duper senior. ceh...

sem lepas, macam2 benda aku buat. mungkin yg x berapa kenal aku, diorang kata aku ni baik, innocent. padahal sume tu palsu je. sebab aku tahu, aku budak nakal. deeya penah cakap kat aku "bila lagi ko nak buat dajal?dah final year dah oi" fine, aku dah buat. sem lepas macam2 dajal aku join. tapi.. x la dajal sangat kot! wutever~!

macam biasa, aku jenis slumber, sembang ngarot2, aku layan je. lepak dgn bebudak laki bspt (even aku sorang2 pomp kat situ) aku dah biasa sebab aku dah kenal diorang selama 5 semester. aku hepi je dapat berdekah dengan diorang. aku x kesah diorang nak label aku apa. memang sudah maklum, aku suka gelak dan kadang kala terlebih dan gelak yang agak kuat. (harap maaf, lebih2 lagi kalau dlm lecture) yg korang buat lawak jamban tu apasal??

aku tahu, dulu budak2 laki kos aku suka label aku garang, diorang kata aku harimau. hampeh r korang!

bila dah kenal aku, dah boleh berdekah dekah dengan aku, muka aku gak diorang cari kalo nak mintak tolong.
'wei, tlg potostatkan aku pnye gak'
'oit, cepat turun, jom bakar jagung'
'oit, orderkan makanan aku, aku dtg lambat ckit'
'oit, jom main baling selipar'
'weh, esk exam kul bape?' <-hampeh! exam pun x alert! fine, aku xkisah sume tuh. benda kecik je. as long as diorang x harukan jiwa aku. dengan geng2 aku, dalam happy, bese ah ade gak yg terkucil. aku tau mulut aku ni kadang2 laser. nasib la sape yg terasa. aku mintak maap direct kalo ade yg x puas hati. bab laser melaser nih memang aku dh amalkan dengan geng2 bas sekolah sejak zaman dulu lg. hahah... kadang2 orang nampak aku cool, kene kutuk bagai aku leh rilek je. sape kate aku blh rilek manjang?? aku pun ade hati dan perasaan. igt jiwa aku keras manjang?? aku pompuan gak. kalau orang lain boleh emo, aku pun boleh emo. hahah.. tapi aku x suka ber'emo-emo' ni. leceh tau x! so sbg jalan penyelesaian, aku diam je. xpun, aku cte ape yg aku x puas hati kat org2 yg rapat dgn aku. dgn itu, kepala aku jadi ringan ckit. owh.. sem 5 jugak aku agak rapat dengan manusia bernama raidah mazuki. haha.. ini minah banyak sempoi. secara x langsung, aku dgn dia boleh share2 masalah. sebab aku rasa kepala otak die lebih kurang dengan kepala otak aku. macam kawan2 aku zaman aku sekolah dulu. mulut lepas. gilak r. dlm pada tu gak, dia matang. hahah.. lg2 bab cinta. (rilek, jgn bom aku weh). igt ladang lembu tepi highway tuh, aku igt raidah. kalo xde minah ni, sure aku x berapa berani nk redah sampai kt tepi highway tuh. dah macam bawak moto scrambler (btl ke aku eja?). di saat bdk2 lain g melalak kat mines, aku, raidah, nad, mai, aida pergi tenangkan jiwa selepas exam kat sana. ditemani kopok lekor dan pisang goreng yg dibeli di SS. aku rasa sweet gila masa lepak kat tempat tuh. heaven weh! xda orang lak tuh. rasa dekat je dengan alam ni (well, aku memang sukakan alam yg hijau).

dengan rumate2, mcm biasa, teman aku berkongsi cerita dan bergelak ketawa meriuhkan suasana bilik. kalau si mahsuri datang bilik, lagi kecoh. tapi aku suka kalau dia datang dgn membawa makanan. besttt~! ;)

okeh tu je.. babai~~

3 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

hahahah nakal ko nih! sem 6 kne lg nakal k.

Farah Abdullah said...

jom pani kte buat nakal. haha.. jd cikgu, jgn jd cikgu skema. bru ank murid ske kt ko. hehehe

Unknown said...

nak makanan ajee :)