Thursday, April 8, 2010

unggun api

salam

JAJA DAN DIN
best! baru je khatam tadi. hehe.. assignment tak siap lagi, menyempat gak baca novel. bagus farah! jaja dan din buat aku berfikir dan kadang2 buat aku insaf. ohh.. dah 2,3 novel yang aku baca lately ni buat aku berfikir akan norma2 kehidupan dan berfikir juga akan soal keinsafan seorang manusia.

tadi aku pergi discussion untuk buat report marketing plan. macam biasa, budak grup usahawan aku adalah si dramatik guy, Shafiq, Rahim dan Azie. yang lain x dapat datang sebab ada hal. mula2 Shafiq suggest buat unggun api, pastu kitorang ramai2 (budak2 BSPT) keliling unggun tu dan buat la sesi bercerita. how i met u, how u met me, what is the sweetest memory, bla3... pastu dia cakap, tiba2 rasa sedih lepas dia attend kelas last tadi. kelas last dia duduk sebelah acik (Acik Arif-kosmate kitorang merangkap ayah angkat Shafiq) hehe! pastu ditambah lagi dengan post yang macam2 kat facebook (sounds sad) daripada budak2 BSPT jugak. dan aku pun secara tiba2, rasa sedih. sebab aku sayang kawan2 aku dekat sini. tiga tahun aku menuntut kat tempat ni, macam2 benda aku belajar. macam2 perangai manusia aku explore. tambah lagi, kitorang memang rapat antara kosmate. x kira lelaki atau perempuan. sebab tu aku sayang kosmate2 aku.

aku jugak ade rumate yang best. aku sayang kat rumate2 aku. kitorang share macam2 cerita. kitorang jugak x pernah tukar bilik since semester 1 kat sini. em kalau bukan rumate pun, tapi aku boleh assume rumate. contohnya mcm si Mahsuri. dia ada bilik sendiri, tapi kalau dia lapar, dia down, dia rasa rindu dekat kami di 405, dia akan datang bawak bantal dia, laptop dia, buku2 dia, lalu bermalam dekat 405.

orang kata, kalau kita ada ramai kawan, dan kawan2 pun senang dengan kita, sayang dekat kita. itu bermakna kita bertuah. adakah anda rasa diri anda bertuah dalam persahabatan??

;))

korang, jom la organize buat unggun api tu. mesti sweet! mintak fendi bawa gitar. kita nyanyi sama2 mcm selalu. bezanya ada unggun api je. eheh sweet apa!

2 comments:

aida said...

peh!
smpai nak berunggun api..best3..
compem ade je yg nangis ms tu..;(

p/s:jgn buat true or dare sudah la..

Farah Abdullah said...

tuh la. smlm pn aku dgr adde yg dh bergenang air mata. diorng plan mlm ni. men bdminton cm slalu pastu sembang2. tp part unggun api tu x sure la. skrg ptg kn sik ujan, kayu basah la.