Sunday, April 11, 2010

random!

salam

first of all, aku nak ucapkan terima kasih kepada insan2 yang bagi birthday present kat aku. pemberian anda semua memang sweet belaka. kejutan yang diterima especially daripada Suri, Azi, Masitah, Syamil, Kecik, Ika, Moon, Aini memang x disangka. Yes, aku tertipu. time aku tengah busy sebab esoknya kena present, diorang lagi mau kenakan aku. ok xpe, aku rilek je. terima kasih kepada anda semua! sayang anda juga! terima kasih jugak kepada kosmate2. actually aku dah tau, tapi aku buat2 x tahu. haha.. maaflah. cumanya aku tidak tahu bila ketikanya surprise itu akan muncul pada waktu itu. gagaga...

~~~~~~~~~~~~~~~~

untuk kau, terima kasih jugak. tunggulah nanti, aku mahu tanya sesuatu. itu pun kalau aku rasa perlu.

~~~~~~~~~~~~~~~~

ohh ye, aritu aku hampir jatuh, tapi yati memang terus jatuh. jatuh apa? jatuh moto. haha.. adoi, malu! kenapa aku x jatuh? sebab aku lompat bila moto dah senget. kesian dekat yati sebab dia try nak balance balik, tiba2 aku lompat, so x dapat nak balance dan jatuh! fuh nasib baik xda apa2. syukur! x nak bagi yati bawak moto lagi! cuak!

~~~~~~~~~~~~~~~~

dah apa lagi? tengah amik mood untuk ready final exam. final akan mula 19 April ni. gud luck to all! ;))

No comments: