Tuesday, February 7, 2012

Sehari bersama Azi Asminda dan Asmida

Assalamualaikum.

Aritu Azi tanya aku, "Farah, ko dah x update blog ke?"
HAHA. aku nak update, tapi aku malas nak mengarang.
Ok lah, ok lah, aku update. Sebab hari ni aku x merayap mana2 dan mood nak menaip itu ada.

Last week, ex-bedmate best forever aku, (dah kawin nanti x boleh jadi forever lagi ke? HAHA), Azi datang kat tempat aku ni dengan housemate dia (Asmida). Sebab Sabtu tu ada wedding budak kolej kitorang masa degree dulu. So hari Sabtu tu, kitorang pun meredah la jammed KL dengan sabar nya. Nasib baik bukan aku yang drive. Fuh! Mencabar keimanan betul meredah Gombak, Batu Caves tu. Aku amat berasa bersyukur kerana aku bukan orang KL. Redah punya redah dengan GPS yang kurang membantu, dengan call member, sesatnya lagi, akhirnya jumpa juga rumah pengantin. Dah makan, jumpa pengantin, amik gambar, kami pun balik. Bukan balik terus, melencong ke Zoo Negara. HEHE

Heaven betul bila jumpa orang yang sama minat terhadap haiwan ni. Baru feeling nak tengok. Si Azi dan Asmida ni memang jenis manusia excited jumpa haiwan. Sama je macam aku. Yelah, selalunya kau jumpa kucing, anjing, ayam, itik. Ada kau jumpa zirafah, gajah, sea lion selain dari dekat zoo? Tak ada kan? Lepas ni kitorang nak pergi Night Safari kat Taiping pulak lah. Boleh overnight kat rumah Ika. HEHE. Pastu boleh gosip2 macam dulu. Hehe. Rindu!

Ok lah, biarkan gambar yang berbicara. HAHA

Hai! Comel lah awak ni!

Gabak tak? Kura-kura gabak. Nama saintifik x hengat.

Thanx korang! Asmida-Me-Azi Asminda. Ceh nama dekat2 plak budak2 ni.

Tahik gajah besar. HAHAHA

Hai Giraffe! Teringat masa darjah 2 dulu, cikgu panggil aku zirafah! 

Hey lion! Aummm

Parrot yang comel lagi geletis. 

Unik tak?

Rusa, deer. bukan dear.


Ayu tak? Pergi zoo pakai baju kurung u olls! HEHE

2 comments:

azi sweet said...

Kawan I kawan U juga..xp

FAra, I ni xpg zoo pun, nmpak lembu kt jengka ni pun dah exited menjerit2 dalam kete. cket lagi nak kena siku ngan kak fiza.. xD

oh btw, even I get married, u r still my forever ex-bedmate (pillow talk ;p) okeh. not forever bedmate bcoz its gong to be my future husband's place, ahahaa!

Farah Abdullah said...

Haha. Kan! Sama la kte. Excited ble nampak haiwan. Auww u r soo sweet lah dear! Hihi. Of course we can still be the best bedmate ever. :)