Friday, August 17, 2012

Terawih terakhir Ramadhan 1433H




Assalamualaikum.

Malam ini terawih terakhir untuk tahun ini. Malam ini aku x dapat tahan air mata masa solat tadi. Sebelum solat, aku sembang dengan adik yang bawah aku. Aku tahu dia dah dewasa, pemikiran dia mungkin lebih dewasa daripada aku. Sembang punya sembang, semua benda kami cerita.

Bila aku selesai solat, aku ingat satu ayat dia, 'aku akan jaga adik beradik aku, kau jaga diri kau baik2 kak'. Buruk macam mana pun kita, adik beradik kita jaga.

Tiba2 aku terasa Ya Allah, terima kasih Ya Allah sebab Kau kurniakan dia sebagai adik. Aku x tau nak kata  apa. Speechless. Tapi aku sayang semua adik2 aku. Gaduh macam mana pun, akak sayang korang.

Akhir kata,
Selamat hari raya kepada semua. Ampun maaf andai ada silap dan salah.

Dah. Tu je. Bye.

No comments: