Saturday, January 31, 2009

cuti mid term dah abis..

ok, esok saya akan pulang ke kampus. cuti mid term selama seminggu telah tamat. naik cuti ini ujian 1 akan bermula. selamat menempuhi ujian 1 kepada diri saya sendiri dan juga rakan2.

tanggungjawab juga banyak yang perlu digalas. ya! terlalu banyak perkara masih belum selesai. semoga saya dan anda semua dipermudahkan segala urusan.

kepada eksekutif2 ICED '09 under saya, saya ucapkan semoga anda semua dapat menjalankan tugas sebaik mungkin. begitu juga dengan yang lain. p/s: deeya n uzair, korang jgn tensen2 sgt. x dinafikan tugas korang mmg mencabar, selamat menempuhinya. saya yakin, anda mampu!

paling utama adalah pelajaran saya, sem yang pack. tapi saya harus berusaha lebih. saya bukanlah insan yang bijak apatah lagi genius. maka saya perlu berusaha! to my bedmate (azi): plz remember me to study hard!!its amazing me when u can stay up and wake up at early morning because u hv class at 8a.m. rite? plz be my alarm study and i'll be ur alarm to get u up in the morning.

sekian sahaja dari saya, ketemu di lembaran akan datang.

4 comments:

Anonymous said...

win-win situation aa..
hehe..tq farah 4 being my alarm evry monink!dun wory farah,u can do it as long as u trust urself!chaiyok!hee

Farah Abdullah said...

huhu.. tq very much!
ya.. we can do it! believe in ourselves! hehe

Aku dah Mati... said...

akhirnye name aku naek gak kt blog ko..heheh~

setiap kali aku tension n rs nk nanges, aku ingat balik ko cabar aku dulu..
never cry sepanjng ICED'09 berlangsung.. Thanx for all the supports..

Farah Abdullah said...

yup!dlu aku nangis skali je sepanjang ICED last year. tu pn sbb aku mmg dh x tahan sgt2.. dan ade sbb tertentu aku ngs. kalo x sbb tu, aku x nangis kot!huhu
gd luck deeya!!ol da best! =)