Tuesday, April 26, 2011

Kawan aku kawin part 2!

24 April 2011. majlis perkahwinan kawan aku, Marlina namanya. aku jadi kawan dia dari kecik lagi. kitorang pergi belajar mengaji dengan guru yang sama. masa tu dalam umur 5 tahun kot. pastu umur 6 tahun masuk prasekolah. darjah 1-darjah 6 pun sama sekolah. rumah atok dia pun dekat dengan rumah atok aku. kira memang satu kampung lah. 

apa yang best masa pegi majlis kahwin Lina nih adalah bertemu dengan cikgu2, pakcik makcik sekampung. kah2. oh ye guru mengaji kami pun ada. oh memang ramai. dan sebagai anak jati Kampung Sri Gading, ramai jugak lah yang aku kenal. 

apa-apa pun, aku happy untuk dia dan semoga berbahagia selamanya. ramai yang kata muka minah ni macam Sharifah Aini. haha. btw, Selamat Pengantin Baru Lina!! ;)
  



No comments: