Saturday, April 30, 2011

KLIBF 2011

semalam aku dan dua orang adik sebapak seibu buat aksi redah sesuka hati ke KLIBF di PWTC. one day trip beb. pegi pagi balik petang.

rasa macam x puas pasal pergi x keliling abis semua booth yang ada. sorang lagi adik aku x get into sangat dgn buku. jadi, nak lama sangat pun leceh.

walaupun sekejap, RM100 terbang jugak. buku apa aku beli? nanti la aku cerita.

berbolak balik diri aku bila baca novel yang satu ni. aku nak jadi lebih baik tapi x tau dari mana aku harus mula.

suatu ketika,
di kala aku kusut dengan pilihan yang ada, mak aku cakap, "rajin2 la kau sembahyang malam mintak petunjuk" niat dalam hati memang ada. seingat aku, bila nak exam, nak dapat result baru aku buat sembahyang hajat. sepatutnya aku kena buat lebih dari itu. Allah x pernah jemu mendengar rintihan hambaNya. hanya kita yang lalai lagi alpa.

2 comments:

En iLHAM said...

huhu
jeles
aku belum pg lagi
esok plak dah nak abes
macam dah tak sempat jer
huhu

farah said...

syamil! aku mcm x percaya ko x pegi lagi. knp x pegi?? aku nampak norhayati berahim. tp x g kat NB KARA. duit dh pokai sbb dah borong kat jemari seni n PTS. hehe
xpe la, tahun depan ada. tahun depan je g. ;)