Tuesday, October 4, 2011

Lumba Jalan Kaki

Assalamualaikum.

Boleh kata hari-hari exercise. Jalan kaki lebih kurang 500m tu ada kot. Hebat kan. Penat? Jangan cakaplah. Lepas ni, aku nak masuk pertandingan lumba jalan kaki. Amacam?
Buat benda baru, belajar benda baru, memang x ada yang rugi. Redah je la weh.

Eh. Tapiiiiiiiii kenapa kawan2 sekolah rendah makin ramai nak kawin ni wei? Mencabar kewibawaan betul lah. Haha. Eh, tanya diri sendiri. Dah ready ke kau nak kawin? Stop dreaming. Pergi mandi lalu menyudahkan kerja terbengkalai. Fuh. Gaji seciput dah masuk. The other one? SABAR.

OK, Bye.

3 comments:

-Aida Ismail- said...

lumba jln kaki?hmmm...kelas katne?

azie ruslan said...

kena park keta kt mtdc aida..kalu yg dkt xpe,ni smpi ke ujung bukit 2 kdg2,huhu

faRahAdILa said...

aida: kelas dkt fakulti je. xde la jauh nk jalan.

azie: tauuu xpe! jom buat surat bantahan ke pengetua serumpun! keh2. bengkek je kena jalan jauh mcm hape. pdhal parking byk je.